Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022

Επιστροφή και ενημέρωση

Γεια σας αγαπητοί φίλοι του ιστολογίου Ψ! Πολλοί με ρωτήσατε αν συμβαίνει κάτι και δεν έχω γράψει τελευταία στο ιστολόγιο, αν συνεχίζει το ψυχοθεραπευτικό μου έργο και οι δράσεις της δραματοθεραπείας τόσο στο στούντιο της Πεύκης (όπου είναι η έδρα μου) όσο και αλλού. Είναι καιρός που δεν έγραψα εδώ, λόγω άλλων προτεραιοτήτων, ακαδημαϊκών στόχων κι άλλων σχεδίων τα οποία έχουν μπει σε λειτουργία και έτσι επιστρέφω. Στην διάρκεια αυτού του διαστήματος απουσίας μου από το ιστολόγιο, ανάμεσα σε άλλα, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Κοινωνιολόγο, σύμβουλο πρόληψης και με πολύχρονη ενασχόληση με τις τέχνες επίσης, Μαρίνα Θετεκούς, το κέντρο Ψυχοθεραπείας μέσω Τεχνών ΨPoint (www.psypoint.gr) . Το κέντρο αυτό, εκτός από τις συνεργασίες με εξαιρετικούς και πιστοποιημένους ψυχοθεραπευτές μέσω τεχνών, διαθέτει ψυχολόγους και παιδοψυχολόγους, προκειμένου να είμαστε σε θέση να παρέχουμε ένα ολοκληρωμένο δίκτυο υπηρεσιών ψυχικής υγείας σαν ομάδα. Μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις μας τόσο στο facebook, όσο και στο instagram ακολουθώντας τους συνδέσμους από τον ιστότοπο μας. Παράλληλα με το Κέντρο ΨPoint που βρίσκεται στην Πετρούπολη, συνεχίζεται κανονικά η ψυχοθεραπευτική δραστηριότητα μου στο γραφείο/στούντιο στην Πεύκη, σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.